تابستان 1395 - شماره 3
-
نویسنده : گل شناس، مژده ؛ خانلری، امیر ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:شبکههای عصبی مصنوعیبخش بندی مشتریانارزش حیات مشتریانLRFM
-
نویسنده : رنجبریان، مریم ؛ خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی ؛
(14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامین سبزکنترل فرایندهاتمرکز بر مشتریانتعامل با تامینکنندگانحمایت مدیریت ارشد
-
نویسنده : شمس، سلیمه ؛ حلیمی، محبوبه ؛
(9 صفحه - از 27 تا 35 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمرکز کنترل درونیکارکنان فروششرکت های زنجیره ای
-
نویسنده : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ نورقدمی، سهیلا ؛
(10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمترضایت مشتریمشتریمحصول
-
بررسی کارایی شعب سازمان بیمه تامین اجتماعی از دیدگاه بازارمحور با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
نویسنده : حمزه پور، مهدی ؛ محمدی، روح الله ؛
(17 صفحه - از 46 تا 62 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی داده هاکاراییتامین اجتماعیبازار محوری
-
نویسنده : باقری، امید ؛ وارث، حامد ؛
(10 صفحه - از 63 تا 72 )
کلیدواژه ها:اقتصاد جهانیموقعیت رقابتیشهرهای جهانیمراکز مالیمرکز مالی بین المللی
-
نویسنده : شاکر، محمد ؛ فتوحی، محمد ؛ مذهب، امیر ؛ اردکانی، حمیدرضا ؛
(11 صفحه - از 85 تا 95 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچک و متوسطرضایت الکترونیکدستگاههای کارت خوان(POS)کارافرینان
-
نویسنده : توکلی، ریحانه ؛
(10 صفحه - از 96 تا 105 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کارسودآوریزنجیره ارزشطراحی سازمان
-
نویسنده : شاهرودی، کامبیز ؛ طالقانی، محمد ؛ طاهری، الهه ؛
(7 صفحه - از 106 تا 112 )
کلیدواژه ها:چابکیصنایع کاشی و سرامیکتکنیک های تصمیمگیری چند شاخصه