-
1.
نویسنده : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 36 تا 57 )
کلیدواژه ها:هویت برنداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برندتئوری داده بنیاد
-
2.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
3.
نویسنده : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (31 صفحه - از 165 تا 195 )
کلیدواژه ها:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برنداسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی