-
1.
نویسنده : استیری، مهرداد ؛ حسینی، فرشید ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ قلی پور، مجید ؛ رایج، حمزه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:عوامل پشتیبان خلق ارزشمؤسسه مالی و اعتباری مهرکیفیت خدماترضایت مشتریمشتریمشتریانخدمات
-
2.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ استیری، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 220 تا 241 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیفرسودگی عاطفیسرپرستی سواستفاده گرانهطفرهروی اینترنتی