-
1.
نویسنده : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
نویسنده : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان