-
1.
نویسنده : شائمی برزکی، علی ؛ کیانپور، مسعود ؛ شاکری، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1397 - شماره 88 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 103 تا 141 )
کلیدواژه ها:مشارکتیزدصنعت برقتسهیم دانش
-
2.
نویسنده : شائمی، علی ؛ صفری، علی ؛ سلیمیان، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1394 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:ذهنیعدالت سازمانیدرگیری عاطفیرضایت از نظام جبران خدماتجبران خدمات مالیجبران خدمات غیر مالی
-
3.
نویسنده : مزرعه، شیرین ؛ صفری، علی ؛ نویسنده مسئول : شايمی برزکی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1399 - شماره 98 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 9 تا 38 )
کلیدواژه ها:ترک شغلانتظارات نیروی کاروعده برند کارفرماتجربه برند کارفرماماندگاری در سازمان
-
4.
نویسنده : شائمی، علی ؛ علامه، سید محسن ؛ عسکری، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 47 تا 76 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردهوش عاطفیاستراتژی مدیریت استعدادپرورش کارکنانجو و فرهنگ بازارتباطات
-
5.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ شاهین، آرش ؛ شائمی برزکی، علی ؛ کریمی، عبداله ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1397 - شماره 90 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:مدیریت شایستگیجانشین پرورینظام جبران خدماتنظام جبران خدمات شایسته محور
-
6.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ شائمی، علی ؛ زارعی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1396 - شماره 83 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیمدیریت دانشهوش سازمانیبینش استراتژیکتغییرگرایی
-
7.
نویسنده : شائمی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 59 تا 94 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنتسهیم دانششرکت های کوچک و متوسطنوآوینوآوریعملکردعملکرد شرکتهای کوچک و متوسطکارکنانصنایعسازمان
-
8.
نویسنده : شائمی، علی ؛ صفری، علی ؛ سلیمیان، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1394 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:ذهنیعدالت سازمانیدرگیری عاطفیرضایت از نظام جبران خدماتجبران خدمات مالیجبران خدمات غیر مالی