-
1.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:کارآفرینینوآوریارزش مشتریکسب و کار محوری
-
2.
نویسنده : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان