کلیدواژه ارزش مشتری / (29 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کیخا، حسین ؛ تاش، مهیم ؛ نویسنده مسئول : کیخا، عالمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریارزش ویژۀ برندبانکهای خصوصیقابلیت نوآوری بازاریابیشبکۀ ارتباطیارزش همکاریبازارارزش
-
2.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (8 صفحه - از 183 تا 190 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات الکترونیکارزش مشتریمشتریمشتریان
-
3.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
4.
نویسنده : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیر گهر، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (25 صفحه - از 250 تا 274 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقابلیت های بازاریابیارزش مشتریرسانه های اجتماعیخلق ارزش مشترکقابلیت های نوآوری
-
5.
نویسنده : حسن زاده، مریم ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1400 ، دوره هشتم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 141 تا 159 )
کلیدواژه ها:سلامتصنعت گردشگریاستان گیلانارزش مشتری
-
6.
نویسنده : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش مشتریرسانههای اجتماعیقابلیتهای بازاریابیقابلیتهای نوآوریخلق ارزش مشترک
-
7.
نویسنده : خادم القرانی، شکیبا ؛ لیراوی، شیلا ؛
مجله:شباک»فروردین 1399 - شماره 52 ISC (6 صفحه - از 17 تا 22 )
کلیدواژه ها:داده کاویطبقه بندیارزش مشتریدرخت تصمیم فازی
-
8.
نویسنده : خامدا، زهرا ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ رستمی، مجید ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»زمستان 1398، دوره دهم - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:ارزش بیمارارزش در خدمات مراقبت سلامتارزش مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : شعبانی نژاد، اسماعیل ؛ نویسنده : فروغ نعمت اللهی، بهناز ؛ محمدرضایی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها:بنگاههای کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهارزش مشتریجهتگیری بازار
-
10.
نویسنده مسئول : اکبری، مرتضی ؛ نویسنده : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)