-
1.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
2.
نویسنده : گیاه چین، مهدی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 189 تا 204 )
کلیدواژه ها:خدماتservicesبرند سازی خدماتیمعنی برندِ خدماتیمنظر خدماتارزش ويژه برندِ خدماتمطابقهفاعلمفعولوندزبانمتعدیکیمیا
-
3.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
4.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )