-
1.
نویسنده : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
2.
نویسنده : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
3.
نویسنده : عموعموها، الهام ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:راهبردرقابتیعملکردصادراتیقابلیتهایبازاریابیمزیتموقعیتینوآوریدوجانبه
-
4.
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیقصد خریدارزش درک شدهفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 150 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
6.
نویسنده : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
7.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
8.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
-
9.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللقابلیت های بازاریابی اینترنتیجهت گیری استراتژیک بین المللرشد بازارهای صادراتی
-
10.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 192 تا 215 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک