-
1.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارههتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
3.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 139 تا 164 )
کلیدواژه ها:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری