-
1.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز
-
2.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری