کلیدواژه وفاداری به برند / (154 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نادری راد، امیر ؛ نویسنده : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
2.
نویسنده مسئول : محسنی مهر، کیومرث ؛ نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
3.
نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 245 تا 274 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
4.
نویسنده : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 209 تا 248 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
5.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
6.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
7.
نویسنده مسئول : نیازی، عیسی ؛ نویسنده : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجله:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحه - از 46 تا 66 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برند
-
8.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
9.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
-
10.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
نویسنده : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ نویسنده مسئول : بلوچ، محمود ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحه - از 20 تا 37 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- B (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- د (1 مقاله)