-
1.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده مسئول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ نویسنده : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:خرید آنی آنلاینوبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتی
-
2.
نویسنده : نادری بنی، محمود ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ افشار، محمد مهدی ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1395 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 74 تا 84 )
کلیدواژه ها:قصد خرید اینترنتیکیفیت فنیکیفیت محتواکیفیت ظاهریدانشجویان (غیر مجازی) کارشناسی ارشد ورودی 1393 دانشگاه یزدقابلیت تعمیم نتایج به جوامع دانشجویی