-
1.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ کاظمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:خودانگارهشبکه های اجتماعیبرندسازیتلفن همراه هوشمندهویت مصرف کنندگان
-
2.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
3.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان