-
1.
نویسنده : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
2.
نویسنده : اردشیری، آزاده ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدل کانوفروشگاههای اینترنتیبازاریابی کانال همهکاره