-
11.
نویسنده : دلیر، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحه - از 133 تا 142 )
کلیدواژه ها:تفکر بازاریابی سبزقیمت سبزتبلیغ سبزمکان سبزمحصول سبزعملکرد سازمانی و جذب مشتریان سبزجذب مشتریعملکرد سازمانیبازاریابی سبزجذب مشتریان
-
12.
نویسنده : رحمنی، سکینه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:نام تجاریکشش تقاضارفتار خریدارزش برندثبات برندرهبری برندسود آوری برندقدرت اجتماعی برندگسترش جغرافیایی برندتبلیغات برندمحصولمشتریقیمتمصرفکنندگانمشتریان
-
13.
نویسنده : ایمانی، علیرضا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (6 صفحه - از 85 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندرفتار مشتریارتباط مشتریمصرفکنندهنشان تجاریمشتریفروشروابط بلند مدت
-
14.
نویسنده : صرافها، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندشبکه های اجتماعی آنلاینارتباطات رسمیارتباطات غیر رسمیاس
-
15.
نویسنده : رئیسی، منوچهر ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (8 صفحه - از 161 تا 168 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمحیط زیستمصرف کنندهمشتری مداریرفتار مصرف کنندهبازاریابی سبز
-
16.
نویسنده : قدیری، موسی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحه - از 122 تا 133 )
کلیدواژه ها:برندآگاهی از برنداعتماد به برندروابط برندتصور ذهنی از برندعلاقه به برند
-
17.
نویسنده : طاهرخانی، امیر ؛ دودانگه، سارا ؛ اسدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (7 صفحه - از 105 تا 111 )
کلیدواژه ها:قصد استفادهارزش ویژه برندمشارکت ارزش
-
18.
نویسنده : رحمانی، حامد ؛ محمدلو، سعید ؛ دودانگه، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 1 (جلد دوم) (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقوم گراییارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان