-
1.
رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ تاجی، مریم ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:فراشناختتلاشنگرانیعاطفهخودبازبینیسوال تشریحیسوال چند گزینه ای
-
2.
نویسنده : خدایی، نغمه ؛ عابدی، احمد ؛ آتش پور، حمید ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»بهار 1390 - شماره 43 ISC (9 صفحه - از 45 تا 53 )
کلیدواژه ها:فراشناختحافظه فعالدانش آموزان دخترناتوانی ریاضی
-
3.
نویسنده : اصل محمد علیزاد، محمد ؛ طالبی، هوشنگ ؛ عابدی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نشاط دوست، حمید طاهر ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:فراشناختخودتنظیمییادگیریدانشآموزانشایستگی تحصیلی