-
1.
نویسنده : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحه - از 68 تا 81 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییقابلیت اعتمادوفاداری مشتریانعوامل ملموساطمینان و همدلی
-
2.
نویسنده : پورعزت، علی اصغر ؛ رضایی، پریسا ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:روششناسینظریه و حل مسالهمدیریت تولید دانشانگیزه دانشپژوهیموانع توسعه دانشنظریهعلوم اجتماعیپژوهشنظریهپردازیدانش
-
3.
نویسنده : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحه - از 82 تا 95 )
کلیدواژه ها:عملکردمدیریت دانش مشتریخدمات نوآورانه