کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 236 تا 259 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
2.
نویسنده مسئول : بابایی فارسانی، میثم ؛ نویسنده : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 383 تا 407 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
3.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
4.
نویسنده : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
5.
نویسنده مسئول : اصغرزاده، زهرا ؛
مجله:تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401 - شماره 3 (14 صفحه - از 62 تا 75 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریباشگاه ورزشیهم تولیدیارزش استفادهمشتریاطلاعاتباشگاههای ورزشیمشتریانارزش
-
6.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها:درگیری مشتریکارآیی محصول جدیداستراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتری
-
7.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ بینقی، مینا ؛ ابوعطا، امین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (11 صفحه - از 229 تا 239 )
کلیدواژه ها:ارزشمزیت رقابتیدانشکیفیتمدیریت دانش مشتریمدیریت دانشکسب مزیت رقابتیاطلاعاتسازمان
-
8.
نویسنده مسئول : شهبازی، مهری ؛ نویسنده : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 205 تا 230 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
9.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
10.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)