-
1.
نویسنده مسئول : عبدوی بافتانی، محمد ؛ نویسنده : فاریابی، محمد ؛ حسنی نژاد، مجید ؛ مدرسی، سعید ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 173 تا 198 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرفتار شهروندی سازمانیهویت قومیسرمایه روانشناختیسیاستهای سازمانی
-
2.
نویسنده : نصیری، هانیه ؛ فاریابی، محمد ؛ جبارزاده، یونس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارتباطات مبتنی بر همکاریعملکرد روابطقابلیت بازاریابیقابلیت پیوند- بازارارتباطات مبتنی بر همکاریارتباطات مبتنی بر همکاریمشتریمشتریبازاربازارعملکردعملکرد
-
3.
نویسنده مسئول : فاریابی، محمد ؛ نویسنده : رضازاده، علی ؛ بازمحمدی، سعید ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1397 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیاجرای استراتژیهماهنگی میانکارکردیکارکرد بازاریابی بینالمللیکارکرد منابعانسانی
-
4.
نویسنده : حیدری، حسین ؛ فاریابی، محمد ؛ فضل زاده، علی رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 291 تا 314 )
کلیدواژه ها:پیشبینیمصرفکنندهطراحی مدلرفتار خریداحساس گناهمصرفمصـرف
-
5.
نویسنده : فاریابی، محمد ؛ محمودی، محمود ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1392 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسهم بازارسروکوالکیفیت درک شدهکیفیت مورد انتظارخدمات
-
6.
نویسنده : فاریابی، محمد ؛ جلالی کلده، علیرضا ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیویژگی های فردیهوش بازاریابیاطلاعاتبازارسازمانIntelligenceمدیران