![732](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1801969&number=7&pagenumber=732&language=ar)
مؤلف: حیدرینیا، رضا ؛ جانآور پایهان، ابراهیم ؛ یعقوبی، ناهید ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 732 إلی 746 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: رفتار شهروندی سازمانی کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![732](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1801969&number=7&pagenumber=732&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.