![327](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143277&number=3&pagenumber=327&language=ar)
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک براثربخشی عملکرد مدیران بازاریابی (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ما) مقالة
مؤلف: سعدآبادی، زهرا ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (22 صفحة - من 327 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية: تفکر استراتژیک اثربخشی عملکرد مدیران بازاریابی بیمه ما
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![327](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143277&number=3&pagenumber=327&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.