ملخص الجهاز:
"انقلاب در سیستم نمایشگاههای جهانی از دههء پنجاه میلادی به اینسو فعالین در صنعت و بازرگانی در سراسر جهان یکی از نقاط اتکای اصلی در رشته فعالیت خود را حضور در نمایشگاهها قرار دادهاند:یک تولیدکننده برای ارائه یک محصول جدید بیشترین امید را به نتایجی که از حضور در یک یا چند نمایشگاه بین المللی کسب خواهد کرد انتظار دارد.
محدودیتهای کنونی نمایشگاهها آقای شاهرخ مدرس از مدیران ارشد مراکز توسعه صادرات و سازمان نمایشگاههای بین المللی ایران که خود مبتکر(و در واقع مخترع)طرح سرویسدهی نوین نمایشگاههاست، در این زمنیه میگوید: موفقیت مدیران نمایشگاهی اکنون در این است که بتوانند دستآوردهایی را که به نمایش گذاشتهاند،به عده هرچه بیشتری از صنعتگران،بازرگانان و دیگر علاقمندان نشان بدهند و شرایطی فراهم آورند که آنهایی که طالب کالائی هستند،ولی وقت،بودجه و یا حوصله سر زدن به همهء غرفههای همه نمایشگاهها را ندارند،بتوانند با حد اقل وقت و صرف کمترین هزینه کالای موردنظر خود را بیابند و قادر باشند بدون الزام به حضور در محل نمایشگاه از منزل یا دفتر کار خود با سازنده،دارنده و یا عرضهکننده آن کالا تماس بگیرند."