الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 67 |
علوم تربیتی 61 |
میان رشته ای 7 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
هنر و معماری 2 |
علوم سیاسی 2 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 152 |
Arabic 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 66 |
ب 47 |
الف 10 |
ج 6 |
العلمية - النشرية 5 |
-
11.
كاتب مسؤول : محمدی، حمزه ؛ مؤلف : حاتمی، جواد ؛ منصوری، جمیل ؛ مفاخری، داود ؛ رنجبر، سروش ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 261 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای شناختیدوزبانگیحافظۀ معناییناتوانی ویژۀ یادگیریکودکاندوزبانهناتوانیهای ویژة یادگیریزبانکودکان دوزبانهعملکرد
-
12.
مؤلف : شهابی، سیده سارا ؛ طلایی، ابراهیم ؛ سجادی، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1401 - شماره 74 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیشهروندی دیجیتالعناصر شهروندی دیجیتالمشارکت و تعامل دیجیتالیاطلاعاتفناوریتربیت شهروندی دیجیتالآموزشاینترنتسیاسی
-
13.
مؤلف : ارجمند، مهدی ؛ کلارستاقی، منوچهر ؛ حاتمی، جواد ؛ كاتب مسؤول : ستایشی، سعید ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»پاییز 1401- شماره 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 108 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری عمیقشبکه های خود رمزنگارDenseNetfastICAمیدان انتقال مارکوف
-
14.
كاتب مسؤول : زندی، طالب ؛ مؤلف : حاتمی، جواد ؛ حسینی، سید عدنان ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 63 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیآموزش الکترونیکیاصول مبنایی آموزشطراحی انگیزهایآموزشطراحی
-
15.
كاتب مسؤول : خلیفه، قدر ت اله ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 208 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری همیارانهمحیط یادگیری برخطمولفه ها و راهبردهای الگوی طراحیمهارتهای یادگیری سطح بالا
-
16.
مؤلف : فاضلی مهرآبادی، علی رضا ؛ حاتمی، جواد ؛ عادلی، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : بهرامی احسان، هادی ؛
مجلة:روان شناسی فرهنگی»بهار و تابستان 1401- دوره ششم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 76 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:روش کیفیتحلیل مضمونعوامل تسهیلگررشد پس از ضربهکووید-19کرونابیماریبیماران مبتلا به کروناهـامضمونبـهروانبـا
-
17.
كاتب مسؤول : لطفی، حسین ؛ مؤلف : امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1401 - شماره 72 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فراترکیبنظریۀ کنشگر -شبکهبرنامۀ درسی علوم تجربیمحیط یادگیری شبکهاطلاعاتشبکهنظریۀ کنشگربرنامۀ درسیفراترکیبEducation
-
18.
كاتب مسؤول : زاهدیان، مرجان ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ تقی پور، کیومرث ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»بهار 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:کاراییبهبود عملکردپشتیبا نی عملکردنظام پشتیبا نی عملکرد الکترو نیکی
-
19.
مؤلف : عیوضی، فاطمه ؛ مرادی، علیرضا ؛ ناظم زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:راهبرد»بهار 1401 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 78 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تحصیلاتدرآمدوضعیت اجتماعی-اقتصادیکاهش ارزش تاخیریتصمیمگیری بین-زمانپاداشوضــعیت اجتماعیاقتصادی
-
20.
مؤلف : حاتمی، دکتر جواد ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1401 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من 1 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی آموزش عالیآموزش عالی ایرانبرنامه درسیتخصصینظام آموزش عالی ایراننگرشتربیت