الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 113 |
علوم اجتماعی 15 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 5 |
علوم تربیتی 2 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 143 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 41 |
العلمية - البحثية 35 |
الف 13 |
العلمية - النشرية 8 |
ج 6 |
د 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمد صالح ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 125 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللفراترکیبکشور میزبانکشور خاستگاهبازاریابی جوامع دور از وطن (جداو)بـابــااســت
-
2.
مؤلف : زینلیان، محمدحسین ؛ ناصحی فر، وحید ؛ عبدی کردانی، علی ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 153 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:توسعه بازارفرودگاهحمل ونقل هواییهاب بینالمللی
-
3.
مؤلف : جولا، نعمت اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 26 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:"غنای رسانه""تعامل پذیری رسانه""مطلع شدن""چسبندگی"" قصد حمایت "اطلاعاتوبسایتمصرفکنندهخریدارقصدمضامینمحصول
-
4.
كاتب مسؤول : منصوری کرمانشاهی، علی ؛ مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیمحیط رقابتیفروشگاه زنجیرهای
-
5.
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمد صالح ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمانکشور میزبانکشور خاستگاهجوامع دور از وطنبازاریابی جوامع دور از وطن
-
6.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 182 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالتبلیغات در بازیهای دیجیتالمحتوای تبلیغات دیجیتالیادآوری تبلیغات دیجیتالتطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتال
-
7.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 3 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهاابعادرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندپیشزمینهها
-
8.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
9.
مؤلف : بهرامی، پروانه ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یزدان شناس، مهدی ؛ كاتب مسؤول : محمود زاده، سید مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1401 - شماره 105 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 8 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت شغلیفرایند منتورینگپیشرفت شغلی زنانموانع مسیر شغلی زنان
-
10.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ قادری، اسماعیل ؛ شعاران، افرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1401 - شماره 59 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونمتاسنتزتجربه همآفرینیاقامتگاههای نظیر به نظیرمشتریگردشگریتجربهاطلاعاتمشتریاناصالت