کلمة المفتاح مشتریان / (96 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
2.
كاتب مسؤول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ مؤلف : نوروزی، نسیم ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحة - من 80 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی
-
3.
مؤلف : فرجیار، حمید ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (10 صفحة - من 1911 إلی 1920 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانشبکه اجتماعیوفاداری
-
4.
مؤلف : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : ملکیان، نازنین ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبانک ملیمدیریت افکار عمومی
-
6.
مؤلف : سلیمیان، صلاح ؛ كاتب مسؤول : اشرفی، آزاده ؛
مجلة:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
7.
مؤلف : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : حصاری، صدف ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 212 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمشتریاناردبیلقصد خریدفروشگاه های ورزشی
-
8.
مؤلف : صابونچي، توحيد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1401 - شماره 51 (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانایکیفیت خدمات الکترونیککوالشهرداری خوی
-
9.
كاتب مسؤول : علی محمدی، حسین ؛ مؤلف : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحة - من 71 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
-
10.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (24 مقالة)
- ب (14 مقالة)
- B (5 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)