الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 59 |
روانشناسی 26 |
میان رشته ای 8 |
علوم اجتماعی 4 |
حوزه سلامت 3 |
علوم سیاسی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 102 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 33 |
العلمية - النشرية 9 |
ب 9 |
الف 7 |
ج 5 |
د 1 |
-
41.
مؤلف : اللهی، زبیحاله ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفیدرآمدی، پرویز ؛ نوروزی، داریوش ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتیادگیریتلفن همراهانگیزش پیشرفت تحصیلیآسیب دیده بیناییآموزشآسیبتلفن همراهدرس زبان انگلیسی
-
42.
مؤلف : نیلی احمد ابادی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفی درامدی، پرویز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 32 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییادداریبار شناختیکمتوانی ذهنیچند رسانهایهای آموزشی
-
43.
مؤلف : ابوالقاسمی، ابراهیم ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ احمدزاده، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 17 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیرسانههامحتوای آموزشیمراکز یادگیری دانشگاهیمواد و تجهیزاتتشکیلاتاطلاعات
-
44.
مؤلف : مرادی، رحیم ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 167 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:عزتنفسمهارتهای اجتماعیچندرسانهای آموزشیاختلال یادگیری ریاضیآموزشچندرسانهایدانشآموزانآموزش مهارتفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
45.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ فلاحی، مریم ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (10 صفحة - من 115 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش پیشرفت تحصیلیروش آموزش حضوریروش آموزش الکترونیکیآموزشالکترونیکیآموزش الکترونیکی
-
46.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ درتاج، فریبا ؛ اللهی، ذبیح اله ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1395 - شماره 139 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:فلج مغزیدانش آموزاناختلال طیف اتیسمدستگاه ارتباطی جایگزینآی پد
-
47.
مؤلف : سالاری، مصطفی ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1395، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیمهارت حل مسئلهبار شناختی بیرونیالگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهاییادگیری موضوعات پیچیدهاطلاعاتمؤلفهایآزمونپژوهش
-
48.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قاسمی سامنی، متین ؛ قمشه، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 صفحة - من 76 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریروش تدریسانگیزش پیشرفت تحصیلیروش تدریس پنج مرحله ای بایبیدانشآموزانآزمونپژوهشگروه آزمایش و گروه کنترل
-
49.
مؤلف : زارع، محمد ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ امیرتیموری، محمدحسن ؛ ساریخانی، راحله ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1395، سال ششم - شماره 3 ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:روش سنتیالگوی طراحی آموزشی مریلبارشناختی بیرونیروش چندرسانه ایچندرسانهای
-
50.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ سالمیان، فردین ؛
مجلة:مطالعات پیش دبستان و دبستان»بهار 1395 - شماره 3 (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:چالشهافناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزش ابتداییمدارس هوشمندکاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلماناستفاده از فناوری اطلاعاتارتباط