مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 2 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة عیار پژوهش در علوم انسانی 1 |
مجلة کار و جامعه 1 |
مجلة جمعیت 1 |
مجلة المپیک 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 2 |
تربیت بدنی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
د 1 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : عباسی، داوود ؛ مقدم زرندی، مهشید ؛
مجلة:کار و جامعه»اسفند 1400 - شماره 262 (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارقوانین و مقرراتحوادث ناشی از کارروابط کار و محیط کار
-
2.
مؤلف : عباسی، داوود ؛
مجلة:جمعیت»پاییز و زمستان 1396 - شماره 101 و 102 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:سرشماریجنسسنارزیابی سرشماریخطای سرشماری
-
3.
مؤلف : طهماسبی، رضا ؛ عباسی، داوود ؛ فتاحی، مهدی ؛ یوسفی امیری، مظاهر ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1396، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:رهبریرهبری خدمتگذاررفتار شغلیرهبری خدمتگزارشغلیاعضای هیئت علمی
-
4.
مؤلف : یوسفی امیری، مظاهر ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، داوود ؛ قربانلو، محسن ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1394، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 647 إلی 666 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیمدل پنج عاملی شخصیتتسهیم دانشمدیریت دانشتسـهیممدلروان رنجوری
-
5.
مؤلف : عباسی، داوود ؛ پورعزت، علی اصغر ؛ قلی پور، آرین ؛ باقری کنی، مصباح الهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:فرماندهان شهیدآئین رهبریرهبری شاهدنظریه مبنائی
-
6.
مؤلف : گائینی، عباسعلی ؛ هاشمی، نصیبه ؛ کردی، محمدرضا ؛ عباسی، داوود ؛
مجلة:المپیک»پاییز 1389 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 161 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:فعالیت ورزشی درماندهسازفعالیت ورزشیPRCافراد سالمتنفسی
-
7.
مؤلف : عباسی، داوود ؛
مجلة:عیار پژوهش در علوم انسانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تفهمروششناسيتجربهگرايي(پوزيتيويستي)ضد تجربهگرايي(تفسيرگرايي)تبيينوحدت روششناختيماکس وبرتجربهتجربهگراییروششناسی علوم انسانیعلوم انسانیفهم