الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
-
2.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1392 - شماره 3 (40 صفحة - من 99 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیپذیرش فناوری اطلاعاتقصد رفتاریانتظار اجراانتظار تلاشرفتار استفاده .کاربرانی اطلاعاتکاربرد فناوری اطلاعاتمدیراناستفاده از رایانهمدلسیستم
-
3.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه مبتنی بر منابعانسانیقابلیتهای بازاریابیسرمایه اطلاعاتیسرمایه ناملموسسرمایه دانشی
-
4.
كاتب مسؤول : جعفرپور، محمود ؛ مؤلف : بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (26 صفحة - من 385 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کتابنگرشرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتی: تجارت الکترونیک
-
5.
مؤلف : بهرام زاده، محمد مهدی ؛ لطفی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»بهار 1390 - شماره 50 ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
-
6.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1389 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهشرکت های کوچک و متوسطتجارت الکترونیکی بین بنگاهیسودمندی درک شدهتجارت الکترونیکفناوری اطلاعاتپذیرش تجارت الکترونیکبنگاههای کوچک و متوسطICTفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری
-
7.
مؤلف : بهرام زاده، محمد مهدی ؛ باورصاد، بلقیس ؛ جعفر پور، محمود ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار 1389 - شماره 89 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 151 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزجوّ سازمانیروحیهی کارآفرینیجوّ مدرسه