کلمة المفتاح رفتار مصرفکننده / (476 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مقدسیان، محمدمهدی ؛ کمالی مقدم، سیدجواد ؛ كاتب مسؤول : رضاعلی، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی فرهنگ»پاییز 1404 - شماره 19 (37 صفحة - من 235 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهParam><خانواده <مرور نظاممند <رفتار مصرفکننده <مراکزخرید <مجتمع تفریحی <
-
2.
مؤلف : جوكار، حامد ؛ كاتب مسؤول : عسكري، احمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1404، دوره جدید - شماره 18 (13 صفحة - من 547 إلی 559 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیرفتار مصرفکنندهعوامل روانشناختیفروشگاه آنلاینتصمیمگیری خریدبازار دیجیتال
-
3.
مؤلف : لازار، فرينوش ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : خداياري، فرانك ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1404، دوره هفددهم - شماره 3 التصنيف: الف/ISC (20 صفحة - من 950 إلی 969 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیببازاریابی دیجیتالبازاریابی درون گرادیجیتالاطلاعاتمشتری
-
4.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : طرفه، زینب ؛ شیر محمدی، یزدان ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت استراتژیک هوشمند»پاییز 1404، دوره چهارم - شماره 3 ISC (29 صفحة - من 363 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازی ذهنیرفتار مصرفکنندهالهامبخشیواقعیت افزودهایجاد احساس حضور
-
5.
كاتب مسؤول : زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم ؛ مؤلف : دعائی، زهره السادات ؛ قمری پور، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1404، دوره هفددهم - شماره 3 التصنيف: الف/ISC (31 صفحة - من 33 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خرید وسواسیبرجستگی برنداشتیاق به برنداضطراب برندکریخوانی برنداضطراببرجستگیاشتیاقکریمصرفکنندگانبرنـدرفتارتأثیر
-
6.
مؤلف : فارغ، سید علی ؛ بهلی بهل، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1404، دوره ششم - شماره 3 (17 صفحة - من 61 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمعادلات ساختاریرفتار مصرف کنندهخرید آنیتبلیغات رسانههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : عینی میرحسینلو، ام البنین ؛ قاسمی، سید احمد ؛ شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1404، دوره ششم - شماره 3 (19 صفحة - من 258 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبیEEGیادگیری ماشینهوش مصنوعیرفتار مصرفکننده
-
8.
كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛ مؤلف : گودرزی، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1404، دوره هفددهم - شماره 2 التصنيف: الف/ISC (33 صفحة - من 268 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهفراترکیبخرید برخطتصویر ایدئال خود مجازیمجازیهـامصرفکنندگانخریـد
-
9.
كاتب مسؤول : علی بگلی، محمد ؛ مؤلف : مهرگان، نادر ؛ عرفانی، علیرضا ؛
مجلة:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»تابستان 1404، دوره چهارم - شماره 2 (19 صفحة - من 43 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:منحنی فیلیپسDSGEتکانه پایه پولیکالای گیفنکالای وبلنمصرفتورمرفتار مصرفکنندهاقتصادی
-
10.
طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسرها مبتنی بر رفتار مصرف گنندگان محصولات کوهنوردی با رویکرد داده بنیاد
مقالةكاتب مسؤول : خداپرست، مهدي ؛ مؤلف : عمادي، پيمان ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی»بهار 1404 - شماره 8 (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهشبکههای اجتماعینگرش نسبت به برندبازاریابیاینفلوئنسرهامحصولات کوهنوردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (127 مقالة)
- علمی-پژوهشی (74 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- ج (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (13 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (10 مقالة)