بهبودی، مهدی/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 3 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : بهبودی، مهدی ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ جلیلوند شیرخانی تبار، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1392، سال هشتم - شماره 18 (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
-
2.
مؤلف : اکبری مقدم، بیت اله ؛ جعفری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیانگیختگیتبلیغات اینترنتیخوشایندی
-
3.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ بهبودی، مهدی ؛ اردکانی، الهیار ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1391، سال هفتم - شماره 15 (26 صفحة - من 15 إلی 40 )
-
4.
مؤلف : بهبودی، مهدی ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ درستان، سمیه ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریتبلیغات اینترنتیاجتنابشک لگیری اجتنابتداوم اجتنابتبلیغاتکاربراناجتناب از تبلیغات اینترنتیوبسبک زندگیآزمونمدل
-
5.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ بهبودی، مهدی ؛ قدسی خواه، آتنه ؛ منصفی، میترا ؛ منشی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1390، سال ششم - شماره 13 (22 صفحة - من 19 إلی 40 )