کلمة المفتاح تبلیغات / (505 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شده
-
2.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (17 صفحة - من 739 إلی 755 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمسئولیت اجتماعیاستان گیلاننمایندگی های همراه اول
-
4.
كاتب مسؤول : آقاجانی، حسین ؛ مؤلف : تجویدی، الهه ؛ قلی زاده سرابی، شهرزاد ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتشهرستان مشهد
-
5.
مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ كاتب مسؤول : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)
-
6.
مؤلف : سالاری، اکرم ؛ ضابط، شادی ؛ كاتب مسؤول : افشانی، سید علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1402 - شماره 62 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت مشارکتیمشتریمداریبانک صادراتبینش مشتری
-
7.
مؤلف : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
8.
مؤلف : محمدیان، عباس ؛ بیابان نورد سروستانی، علی رضا ؛ كاتب مسؤول : قائدی، محمد رضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه محیط شهری»تابستان 1402 - شماره 10 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 4 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحیط شهریتاب آوری اجتماعیشهریشهروندانشاخص
-
9.
مؤلف : گودرزی، پگاه ؛ فهیمی فر، علی اصغر ؛
مجلة:مهارت آموزی»تابستان - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتهنرشبکه های اجتماعیآموزش های فنی حرفه ایمهارت آموز
-
10.
مؤلف : علاماتی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : محمدی، امین ؛
مجلة:مطالعات دفاع مقدس»مطالعات دفاع مقدس ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتدفاع مقدسرژیم بعث عراقاسرای عراقیکمیتۀ تبلیغات و روابط عمومی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (114 مقالة)
- ب (85 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (18 مقالة)
- B (15 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- ملی (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)