مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات علوم اجتماعی 1 |
مجلة برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
2.
مؤلف : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحة - من 145 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
3.
مؤلف : آقایی، تیمور ؛ تیمور نژاد، کاوه ؛ اخوان هزاوه، فاطمه ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»بهار 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:هیات علمیکارآفرینی دانشگاهی