الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 4 |
هنر و معماری 3 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 2 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 59 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 20 |
ب 14 |
ج 3 |
الف 3 |
العلمية - النشرية 2 |
د 1 |
-
11.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
12.
كاتب مسؤول : بشیرپور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریبرندهای لوکسمصرف تظاهری
-
13.
مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزدانش محیطزیستیبرند سازی سبزتمایل به خرید محصولات سبز
-
14.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ نعمت پور، محمد ؛ قربانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : سیدی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 65 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندشخصیت مقصداعتماد به مقصد گردشگریهمخوانی خودپندارهمقصد گردشگریشخصیت برند مقصد
-
15.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهقانان، حامد ؛ کامرانی، بهنام ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 713 إلی 742 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادآمیزه بازاریابی هنربازاریابی هنرهای تجسمی ایرانبستر نهادیالگوی پارادایمی بازاریابیهنربازاربازاریابیبازاریابی هنربازار هنرایرانبازیگرانتجسمیآثار هنری
-
16.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ حسینی، سید علی ؛ حاجی آقائی کامرانی، منیره ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیمدیریت شهریبحران طبیعیکلانشهر تبریزبرنامهریزی پدافند غیرعامل
-
17.
كاتب مسؤول : ناصحیفر، وحید ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛ تقویفرد، محمدتقی ؛ محمدی انار، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازاریابی صنعتیصنعت پخشمحصولات تندگردشمدلکیفیت اطلاعاتتصمیم خریدپخش
-
18.
كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 3 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسحفظ وجههنظریه رفتار برنامهریزیشدهانطباق با گروهبـابـههـا
-
19.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : افتخارپور، سارا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (6 صفحة - من 19 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تغییر سازمانیهماهنگسازییکپارچگیقابلیت بازاریابیقابلیت پویا
-
20.
مؤلف : دهقانان، حامد ؛ گیاهی، یاسمن ؛ محمدیان، محمود ؛ کامرانی، بهنام ؛
مجلة:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار و تابستان 1397- شماره 21 ISC (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازار هنرشبکه کسب و کار نهادی هنرمراحل رشد هنرمنداعضای نهادینقشهای اعضای بازار هنر