کلمة المفتاح بازاریابی / (622 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
2.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 104 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتوابازاریابیرویکرد کیفی
-
3.
مؤلف : جهان فر، حامد ؛ الهی خراسانی، اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل کتاب سنجیساختار مفهومیساختار عقلانیبازاریابیهوش مصنوعیمشتریفناوریالگوریتمسیستمتحلیل
-
4.
مؤلف : ساعدی، صبا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 (14 صفحة - من 5 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریکسب و کاراصول بازاریابیتماس با مشتریتماس تلفنیتوانایی فروش
-
5.
مؤلف : فرح دل، آرش ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاولویتبندیبنادرآمیخته اکتشافی
-
6.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ آسايش، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمداربازاریابی کلان
-
7.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ احمدي شريف، محمود ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمدارساختارمندهوش مصنووعی
-
8.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ خادم، فاطمه ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1402،سال سوم - شماره 10 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتوسعه پایدارکسب و کار گردشگریرسانه اجتماعیشرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
-
9.
مؤلف : یمرعلی، اکتای ؛ كاتب مسؤول : فخاری، حسین ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»پاییز 1402- شماره 12 (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:موسسات حسابرسیروش فازیآیین رفتار حرفهایبازاریابیروش سوآرا
-
10.
مؤلف : صادق الحسنی، حنان مهدی ؛ كاتب مسؤول : امامی میبدی، مریم ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1402 - شماره 23 ISC (10 صفحة - من 105 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکسب و کاربغدادرسانه های اجتماعیمدیرکسب و کارهاپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (115 مقالة)
- علمی-پژوهشی (113 مقالة)
- علمی-ترویجی (27 مقالة)
- B (25 مقالة)
- ملی (21 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (16 مقالة)
- C (10 مقالة)
- A+ (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- د (1 مقالة)