-
1.
مؤلف : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 92 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل
مؤلف : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 92 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل