بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science)
-
مؤلف : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
(20 صفحة - من 92 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل
-
مؤلف : حسینی، سیدمحمدحسن ؛ عامری، زهرا ؛
(19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندگرایش به پذیرش تغییر سازمانی
-
مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ عسکری ماسوله، سعید ؛ محمدیان، محمود ؛
(20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتوسعه منابع انسانیروش تحقیق آمیخته
-
مؤلف : صاحبی، هادی ؛ سوری، پوریا ؛
(23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:ایرانگاز طبیعیامنیت تقاضای انرژیشاخص های کمّی
-
مؤلف : هاشم زاده، غلامرضا ؛
(24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتولید سبزصنعت ریخته گریفناوری تولید سبز
-
مؤلف : ارجلو، مهدی ؛ فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خدماتچابکی عملیاتیابعاد چابکیعوامل چابکی