-
1.
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات