پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ ثمری، هانیه ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:پانل دیتاحکمرانیG15صادرات مبتنی بر فناوری برتر
-
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
(21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
مؤلف : صفری، محمد ؛ سلیمانی، مهشید ؛ قبادی نیا، هاجر ؛
(18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقصداقترازداریفروشگاههای مجازی
-
مؤلف : علیان، مژده ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد شرکتکارآفرینی گراییشرکت های قطعه ساز خودرو
-
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
(24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برند
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
(29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
مؤلف : عندلیب، داوود ؛ اسلامیه، وحیده ؛
(21 صفحة - من 137 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارعملکرد اقتصادیتولید سبزپویایی سیستمها
-
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
(30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند خارجینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانیچشموهمچشمی
-
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
(28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتری
-
مؤلف : نسیمی، محمد علی ؛ امیری، سمیه ؛
(25 صفحة - من 217 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیدیدگاه مبتنی بر منابعقابلیتهای بازاریابی پوشاییعملکرد فرایندی
-
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ مومن، الهام ؛
(25 صفحة - من 243 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیشبکه های اجتماعیقصد خرید مصرف کنندگانکاربران تلگرام
-
مؤلف : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(30 صفحة - من 269 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد