الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 10 |
-
1.
مؤلف : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
2.
كاتب مسؤول : حسینی دوست، سید احسان ؛ مؤلف : ساعتیان، ارمین ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»پاییز 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 103 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:سرکوب مالیریسک اعتباریبانک مرکزی
-
3.
مؤلف : رفیعی نیا، محمد ؛ ترابی، محمدامین ؛ اسفندیاری، نوید ؛ كاتب مسؤول : حامدی، ارکیده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»زمستان 1399، شماره 27 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویامنیت خودپردازهاجلوگیری از سرقت
-
4.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 154 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
5.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : حامدی، ارکیده ؛ جلیلیان، طیبه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»بهار 1399 - شماره 24 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:معنویت در محیط کارحمایت سازمانی ادراک شدهبهرهوری کارکنانفرماندهی انتظامی همدان
-
6.
مؤلف : حامدی، ارکیده ؛ مرادی، سهیلا ؛ ساسانیان اصل، زهرا ؛ آرمان، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 103 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:ترجیحات فکری ندهرمانسبکهای یادگیری کلبدانشجویانخودتنظیمی یادگیری
-
7.
مؤلف : شیری، علی ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ آرمانیرهبری تحول گراانگیزش الهام بخشملاحظات فردیترغیب ذهنی و عملکرد شغلی
-
8.
مؤلف : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحة - من 3695 إلی 3710 )
الکلمات المفتاحية: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
9.
بررسی رابطه بین کیفیت درک شده از خدمات بانکی الکترونیکی و ارزش ویژه برند:رویکرد سیستم معادلات همزمان
مؤلف : کاظمی، فاطمه ؛ حامدی، ارکیده ؛ رستمی، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 3205 إلی 3219 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری رضایت ارزش ویژه برنداعتماد