کلمة المفتاح برند / (336 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز 1402 - شماره 127 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1439 إلی 1448 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های روانشناختی برندمشعوف سازیبرند
-
2.
مؤلف : ساجدی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی چهاربرج، میرجعفر ؛
مجلة:مطالعات حقوق»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 35 (28 صفحة - من 239 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیخط فارسیتبلیغات بازرگانیبرندتولید ملیبرندهای محبوب مردمی 1398
-
3.
مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : حیدری، زهرا ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبرنددارایی نامشهود
-
4.
مؤلف : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1402- شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 99 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتصویرسازیبرندبرند ملیمولفههای قومی
-
5.
مؤلف : سهلی، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : علیدوستی، سیروس ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 32 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندبرندسازیمدل برندسازی
-
6.
كاتب مسؤول : نادری راد، امیر ؛ مؤلف : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
7.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 6 إلی 38 )
-
8.
كاتب مسؤول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
9.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آهنگران، جعفر ؛ عادل پناه، امید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 247 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندگردشگریاصالت برند مقصد
-
10.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (94 مقالة)
- علمی-پژوهشی (56 مقالة)
- الف (24 مقالة)
- B (13 مقالة)
- ج (9 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ملی (8 مقالة)
- بین المللی (6 مقالة)
- A (6 مقالة)
- د (4 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- C (2 مقالة)