مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 2 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
-
1.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 250 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیبهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتی
-
2.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
3.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : فتحی، هانیه ؛ نظری، مهرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:متغیرهای جمعیتشناختیمحصولاتادراک منصفانهبرندهای داخلی و خارجیافزایش قیمتخمیردندان
-
4.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
5.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : مرآتی، شادی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریملیگراییتمایل به پرداختریسک ادراک شدهکشور مبداریسکاثر کشور مبدایخچالمیزان تمایل به پرداختایران
-
6.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ فتحی، هانیه ؛ ابراهیم زاده، نوشین ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینقشه سفر مشتریکانال ارائه خدمتمطالعه موردی؛تحلیل تم(مضمون)مشتریمشتریانبانکتجربهسفر مشتریگلوگاه
-
7.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ گرجی، نجمه ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 743 إلی 760 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدمحیط فروشگاهسردرگمیآهنگ اطلاعاتگرایش انگیزشیارزش خرید لذت جویانهخریداران
-
8.
مؤلف : خادمی، مهدی ؛ امیرخانی، فرشته ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به مکانمدل ارزیابی دارایی برندارزش ویژه برند مکانرضایت از مکان