مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة نوآوری و ارزش آفرینی 1 |
مجلة مطالعات شبه قاره 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 5 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : تباوار، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 158 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافمعادلات ساختاریفرش ایرانیگروندد تئوریبازایابی محتواییمحتوابازاربازاریابی محتواییمشتری
-
2.
مؤلف : پورانجنار، گل بهار ؛ تباوار، علی اصغر ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : سالارزهی، حبیب الله ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1401 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:روش کیونوآوری اجتماعیدانشـگاه هـا و موسسات آموزش عالیالگوی ذهنیتصاحبنظران دانشگاهی
-
3.
كاتب مسؤول : آرامش، حامد ؛ مؤلف : تباوار، علی اصغر ؛ شیهکی تاش، مهیم ؛ کشاورز، سهیلا ؛
مجلة:مطالعات شبه قاره»بهار و تابستان 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:شبه قاره هندمدل SWOTاقتصاد منطقهمنطقه ویژه اقتصادی میرجاوهماتریس برنامهریزی استراتژیک QSPMاستراتژیصادراتصنایعاستانماتریس
-
4.
مؤلف : مختاری مسینایی، مژده ؛ امیدوار، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : تباوار، دکتر علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:اکوتوریسمخراسان جنوبیگردشگری سلامتفراترکیبگردشگریدرمانیبیمارستانگردشگری درمانیپزشکیاستان
-
5.
مؤلف : آرامش، حامد ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ درخشان، عبدالناصر ؛ كاتب مسؤول : تباوار، علی اصغر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 137 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:فناوریگردشگریبازاریابی سبزگردشگری پزشکیبازاریابی پزشکیپژوهش
-
6.
مؤلف : تباوار، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 86 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مستقیمپیشبرد فروشارتباطات یکپارچه بازاریابیگردشگری ساحلی چابهاربهبود تجربه مشتریگردشگریبازاریابیبازار