مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 2 |
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : حیدری، زهرا ؛ خدایاری، بهناز ؛ خدایاری، فرانک ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1399 - شماره 34 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینانگیزهفناوری اطلاعات و ارتباطاتهوش هیجانیکسب وکار جدید
-
2.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خدایاری، بهناز ؛ شیخلر، لیلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات برندویژگیهای نوآوری محصول (مزیت نسبیملموس بودنپیچیدگی)سازگاریارزش ویژه برند
-
3.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ تاج بر پرشکوهی، رقیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:پنج عامل بزرگ شخصیتشخصیت برندوفاداری به برندبیمه ایران