الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 6 |
مدیریت 4 |
روانشناسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : رزاززاده طوسی، نیکی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کیخا، عالمه ؛ حدادی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : بذرافشان مقدم، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1400 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیانپیشران های توسعهروش کلایزیپیشرانمؤلفههایدانش بنیانپیشرانهای توسعه شرکتهای دانشبنیاناقتصاداقتصاد دانش بنیانتوسعه شرکتمصاحبهفناوری
-
2.
مؤلف : حمزه رباطی، مطهره ؛ جاودانی، حمید ؛ مهاجران، بهناز ؛ سیدعباسزاده، میرمحمد ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1396 - شماره 101 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 61 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداریادگیریپایداریآموزش پایداردانشآفرینیدانشگاه پایدار
-
3.
مؤلف : ناوی، زهرا ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ حسینقلی زاده، رضوان ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:معلمانتعهد سازمانیویژگی های شخصیتیویژگی های شغلی
-
4.
مؤلف : بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ شوقی، مریم ؛ رحمان خواه، راحیل ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:ایراننظارت و راهنمایی تعلیماتیسند تحول بنیادین آموزش و پرورشتحول بنیادین آموزش و پرورشسند تحول بنیادین آموزشآموزش و پرورشمعلمنظام تعلیم و تربیت رسمیمدرسه
-
5.
مؤلف : بختیاری فایندری، منصوره ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 165 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مدیران آموزشیرهبری تحولیمجتمعهای آموزشینفوذ آرمانی(کاریزما)نفوذآرمانیکاریزمامعلمانLeadershipرهبر کاریزماپرسشنامه
-
6.
مؤلف : سندگل، مرتضی ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ قندیلی، سید جواد ؛ حسینقلی زاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 95 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم تعارضسطوح تعارضشیوه های مدیریت تعارضآثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلامتعارضمدیریتدیدگاه اسلامپژوهشمفاهیم
-
7.
مؤلف : بختیاری فایندری، منصوره ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1393 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 169 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:مدیران آموزشیرهبری تحولینفوذ آرمانی (کاریزما)مجتمعهای آموزشینفوذنفوذآرمانیآرمانیکاریزماکاریزما
-
8.
مؤلف : بختیاری فایندری، منصوره ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ بذرافشان، محمدرضا ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاييز 1393 - شماره 17 ISC (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ آرمانیبصیرت و چشماندازارزشهای اخلاقیاحترام و الگوینقش
-
9.
مؤلف : بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ مهدوی شکیب، علی ؛ خجسته بوجار، مریم ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 81 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندانشگاه هاموسسات آموزش عالیبومی گزینی
-
10.
مؤلف : ترک زاده، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 91 و 92 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 215 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:نیازدانشجوویژگی های فردیتحصیلیتحقق نیازدانشجویانزننیازهای دانشجویان