کلمة المفتاح شرکتهای دانشبنیان / (274 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانقابلیتهای پویااکوسیستم نوآوری
-
2.
مؤلف : مالکی نژاد، پوریا ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1402 - شماره 23 ISC (36 صفحة - من 146 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانششرکتهای دانشبنیانزنجیره تامین حلقه بستهزنجیرههای بلوکی دانشی
-
3.
مؤلف : کریمی، زهرا ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ میرغفوری، سید حبیبالله ؛ كاتب مسؤول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریشرکت های دانش بنیانانقلاب صنعتی چهارم
-
4.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهااینرسیشرکت های دانش بنیانرویکرد دلفی فازیاینرسی دانشیرکود فکری
-
5.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
6.
مؤلف : نجف پور مقدم، پروین ؛ راسخ جهرمی، عرفانه ؛ كاتب مسؤول : بیرانوند، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کار نوآورانهاشتراک دانششرکتهای دانشبنیاناستان فارسجو سازمانی
-
7.
مؤلف : کریمی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : خانی، ناصر ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 100 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیاناستراتژی تجاری سازیصادرات محصولات نوآور و فناور
-
8.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانفناوریهـامحصولات
-
9.
مؤلف : شهدکار، فاطمه ؛ رهنمای رود پشتی، فریدون ؛ كاتب مسؤول : ترابی، تقی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانش بنیانمدلهای کسبوکاراقتصاد دایرهایاقتصاد خطیمدلهای کسبوکار اقتصاد دایرهای
-
10.
مؤلف : آزادی، سیامک ؛ معروفی، فخرالدی ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانبازاریابی پایدارفرا ترکیبدلفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (102 مقالة)
- علمی-پژوهشی (40 مقالة)
- الف (19 مقالة)
- A (13 مقالة)
- A+ (12 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- B (5 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)