-
1.
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا