-
1.
مؤلف : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 331 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
مؤلف : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 331 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه