کلمة المفتاح وفاداری مشتری / (189 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 صفحة - من 183 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
-
2.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
3.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛ مؤلف : گل محمدی، حامد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
4.
مؤلف : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ كاتب مسؤول : گرجیزاده، داوود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 صفحة - من 161 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعی
-
5.
مؤلف : صنعتی، پدرام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (9 صفحة - من 756 إلی 764 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی حسی
-
6.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
-
7.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
8.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
9.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
-
10.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (42 مقالة)
- ب (36 مقالة)
- B (9 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)