-
1.
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد
مؤلف : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد